Известие

Collapse
No announcement yet.

двигател от 33-ка на 146-ца окачване от 33-ка на спринт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    баце беше казал че имаш дискове и апарати вентилирани ако не ти трябват смятаме да възраждаме първата 33-турбо БОКСЕР и ще сме благодарни на всякаква помощ кои с каквото може.

    п.с. До няколко дена отварям тема за възраждането на дъртата 33-ка които има интерес може да следи бавния процес
    Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

    Comment


    • #62
      какво й има ?
      33 16v/MR2 SW20/S3 8L

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от RealSeX Покажи съобщение
        баце беше казал че имаш дискове и апарати вентилирани ако не ти трябват смятаме да възраждаме първата 33-турбо БОКСЕР и ще сме благодарни на всякаква помощ кои с каквото може.

        п.с. До няколко дена отварям тема за възраждането на дъртата 33-ка които има интерес може да следи бавния процес


        Ако наистина сте решиле да направите бърза 33-ка е добре да забравите за каквито и да е фабрични спирачки от 33. Просто те не стават за нищо.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
          Ако наистина сте решиле да направите бърза 33-ка е добре да забравите за каквито и да е фабрични спирачки от 33. Просто те не стават за нищо.
          Какво мислиш за сервото на 33то не ти ли се струва мудно,а не толкова лоши спирачки.

          Comment


          • #65
            за сега трябват едни вентилирани дискове и апарати да закърпим положението като смятаме да да бутаме по сервото пробвахме със перманент системата ама става доста по тежка затова само на предно ще си бъде а колкото до спирачната система ще има какво да се прави все пак колата е от първите 83год. трябват ми и няколко клапана и някои друг повдигач и изобщо кои каквото има
            Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от zilala Покажи съобщение
              Какво мислиш за сервото на 33то не ти ли се струва мудно,а не толкова лоши спирачки.

              Ами мъничко си е, но не е това проблема. Просто 240мм диск си е миниатюрен. В наши дни вече и отзад не слагат толкова малки дискове на съвременните коли. Елементарна физика си е. За да имаш мек педал, ти трябва голяма контактна площ на диск и накладка. Другото е съотношение между помпа и работен цилиндър (демек бутало на апарата).
              В друга тема бях описал не много подробно какво направих в моите 2 33-ки по отношение на спирачките. Малките спирачки сега са ми на комбито, с дискове 257х20мм и апарати от Опел за същия размер дискове. Накладката и диска са с 30-35% повече площ от оригиналните, а буталото на апарата е 54мм (оригиналното на 33 е 46 48 мм). Ами просто няма земна сила на света, която да ме накара да върна старите апарати. Още повече, че 14-заводски джанти си влизат.
              При червената 33-ка съм с 284 дискове, и с апарати от Омега, но за 300мм дискове. Бутало 57мм, накладка с контактна площ 2 пъти по-голяма от оригиналната при 33. Отзад с дискове и без кантар. спирачна помпа с 22мм бутало (оригиналната е 18 или 19, не съм 100%сигурен) От 160-180 км. скачане на спирачката до 60 няма никаква склонност за завъртане на задницата и прегряване на спирачките. Колата е все пак 930кг. и сега вече спира. Спира и на скорост. Просто се чувствам сигуран сега, а преди не.
              Е тава вече са спирачки, и сервото въобще не я ебава. Сега и 2-те коли вече имат мек педал и човек може много по-прецизно да си регулира спирачното усилие.
              Просто КЕФ.
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                Ами мъничко си е, но не е това проблема. Просто 240мм диск си е миниатюрен. В наши дни вече и отзад не слагат толкова малки дискове на съвременните коли. Елементарна физика си е. За да имаш мек педал, ти трябва голяма контактна площ на диск и накладка. Другото е съотношение между помпа и работен цилиндър (демек бутало на апарата).
                В друга тема бях описал не много подробно какво направих в моите 2 33-ки по отношение на спирачките. Малките спирачки сега са ми на комбито, с дискове 257х20мм и апарати от Опел за същия размер дискове. Накладката и диска са с 30-35% повече площ от оригиналните, а буталото на апарата е 54мм (оригиналното на 33 е 46 48 мм). Ами просто няма земна сила на света, която да ме накара да върна старите апарати. Още повече, че 14-заводски джанти си влизат.
                При червената 33-ка съм с 284 дискове, и с апарати от Омега, но за 300мм дискове. Бутало 57мм, накладка с контактна площ 2 пъти по-голяма от оригиналната при 33. Отзад с дискове и без кантар. спирачна помпа с 22мм бутало (оригиналната е 18 или 19, не съм 100%сигурен) От 160-180 км. скачане на спирачката до 60 няма никаква склонност за завъртане на задницата и прегряване на спирачките. Колата е все пак 930кг. и сега вече спира. Спира и на скорост. Просто се чувствам сигуран сега, а преди не.
                Е тава вече са спирачки, и сервото въобще не я ебава. Сега и 2-те коли вече имат мек педал и човек може много по-прецизно да си регулира спирачното усилие.
                Просто КЕФ.
                Предните дискове от какъв опел са точно ,ако може да ми кажеш модел и двигател ,и апаратите какви са и сътоветно какви преправяния трабва да се направят за да те лепи на предното стъкла като натиснеш.
                Пп. Още пазя седалката

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от zilala Покажи съобщение
                  Предните дискове от какъв опел са точно ,ако може да ми кажеш модел и двигател ,и апаратите какви са и сътоветно какви преправяния трабва да се направят за да те лепи на предното стъкла като натиснеш.
                  Пп. Още пазя седалката
                  Утре ще мина през Банкя и ще ти обясня надълго и нашироко за преправянето, че сега ме мързи да пиша.
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                    Утре ще мина през Банкя и ще ти обясня надълго и нашироко за преправянето, че сега ме мързи да пиша.
                    Скрънза...
                    Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 16:24.

                    Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от JORDANGT Покажи съобщение
                      Скрънза...

                      Не съм бе, просто и в друга тема бях писал за конверсията. Ако се сетя къде бях писал, ще отделя мнетието като нова тема и ще я направя важна. Май така ще е най-добре.
                      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                        Такааа, за предните с едната 33-ка (червената и уж по-бърза) съм ударил на греда. При нея се опитвам да сложа 284х22мм диск (от Фиат Купе 2.0 16V)със спирачен апарат от Опел Омега А 2.6 Автомат, като при Омегата дисковете са 296х28мм. Хубавото на тия апарати е, че са с бутало 57мм (при 145 QV например за 284 диск буталато на апарата е 54мм) Това естествено означава и смяна на спирачната помпа с друга, с по-голямо бутало. На 33-ката оригинално помпата е с бутало 18мм, а аз сложип помпа с бутало 22мм от Алфа 75 - цена 100лв. за помпата в Евро 07. Сега обаче имам жесток проблем с джантите. Не стават моите 15-ки. Трябват ми джанти на OZ WRC - демек лоша работа, лекува се с много пари. Та при нея нещата се получиха, но нямам джанти. С 16-ки също ще стане. Апаратите от Омегата са Girling, стават на шенкела на 33, но излизат в повече навън от диска и накладката реално трие извън диска. Затова отидох при Бай Фрезист да измести дупката на супорта с 4 мм навън, за да може апарата хубаво да позиционира накладката върху диска. Друго важно нещо е да се подложат тънки шайби между супорта на апарата и шенкела, защото и без това е тънък диска за апарата от Опел, и трябва да седи диска точно в центъра на процепа в супорта. Отделно е добре впоследствие да се гледат често накладките да не се износват докрай, защото накладката може да падне между диска и супорта.
                        Другота преправяне е на закрепването на спирачните маркучи. При Опелските апарати маркуча се стяга с кух болт (познат още като "банджо болт")и 2бр. дифтунги , докато при италианките се навива маркуча в апарата директно. Да, ама маркучите от Опел не могат да се ползват, защото в другият край закрепването към тръбата е с друга резба и освен това накраъника е женски, а при 33-ката е мъжки. Затова отрязах накрайника към апарата плътно до маркуча и отрязах един женски накрайник от Фиатски маркуч и айде при Драго (Екстрийм Тунинг) за заварка с аргона. Та накрайника-преход готов и вече в него директно се навива 33-ковия маркуч.

                        В най-общи линии е това, но не препоръчвам това да го прави човек не особено грамотен технически и освен това се подгответе да давате пари.
                        А когато го постигнете (вече е станало) имайте предвид, че не влиза дори всяка 15-ка джанта, и за по-малки забравяте. Ако някой иска цени, мога грубо да ги дам, ма няма да ви харесат.

                        Това за червената, а сега за бялата 33-ка (газовия хладилник)
                        Та при нея дискове от 145/6 на 257 мм. Апарати от Опел отново, но от С20ХЕ. Този път разстъргването на дупките в супорта е в обратна посока, към главината, за да излезе апарата навън, защото трие в супорта периферията на диска. При Опел диска е по-дебел (24мм) и тук отвън седи почти плътно до диска, а от вътрешната страна отново има разстояние (и тук не оставяйте накладките да се износят докрай). Пак се прави съответния преход за спирачния маркуч и така.

                        Спирачнат пампа си е оригиналната, педалът е малко по-ниско, но спирачките са доста по-остри.


                        Тук като цени ще дам пример:
                        1. Апарати от Опел 2-ра ръка - 60лв. с Еконта.
                        2. Накладки TRW - 70 лв.
                        3. Стругар - 20 лв. за изместване дупката в супорта.
                        4. Дискове - 100 лв. комплекта евтини някякви, не особено качествени.
                        5. Заварка на преходника за маркуча + стари маркучи от Опел + дифтунги - 20 лв.
                        6. Спирачни маркучи - 30 лв.

                        Общо дотук 300 лв. без труда и бензина за разходки насам - натам.
                        Това ще да е.
                        Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                        Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                        Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                        Comment


                        • #72
                          Значи, то това темата със спирачките е така но и нее баш така. Същото както и темата с размера на гумите. Темата с размера на изпоскателните траби какъв размер да са.

                          За всичките теми има по няколко решения но най точно могат да ви одговорят само стари чичковци инжинери който като ги попитам защо на гумата ми пише 205/55/15 http://diana-ltd.com/index.php/pages/useful и следователно трябва да е 20,5 см а като я меря с ролетка шублер протектора и е 18,5 см . Той стария инж. ми треска една книшка дебела като "Война и Мир" и в нея разбирам колко стандарта има за производство и след това отивам и си купувам гуми YOKOHAMA със размер 185/40/14 и при мерене на протектора с ролетка шублер той е 18,4см. Предполагам че доста от тези прочели до тук ще хукнете да си премерите гумите и ще останете разочеровани.

                          По подобен начин е и това със спирането на колата. Казвам абе колата спира лошо пак се треска книшка пак се чете и разбираш че пурво трябва да си наясно с това в какъви условия желаеш да спираш. Състезател си по писти или караш некадърно газ-спирачка. Искаш да спира от 200 до 0. После научаваш че от размера на гумите това дали са по гоми от заводски или по малки се избира апарат и големина на диск. Разбити тампони оказват влияние на спирането защото има клате на колата.............................бррррр абре трябва си четене. Но само един прост пример ако си смените дисковете със същия размер но да са нарязани и сложите по меки наклатки ще остановите голяма разлика в спирането без да променяте нищо. И ако към същата конфигорация сложите по големи гуми ще остановитре че спирането леко се влошава след поредица от интензивни спираня.

                          И накря за изпускателна система уфф тука няма да пиша че почти всички разбирате и ще настане спор.
                          Но трябв да се прочете за

                          И както казва един приятел Петьо "-Абе и 100 000 лв да е наля в колата то като са направени безсмислено се тая трошка си е."
                          Last edited by rijko; d.m.y г., 14:56.
                          Опел Кадет GSI
                          166 2,4 JTD
                          ако мислиш че е здрава дай та тествам

                          Comment

                          Working...
                          X